Hívjon minket:+36 70 679 8280
Close

Dr. Pető András a konduktív pedagógia megteremtője. Alapgondolata, hogy az idegrendszer hiányosságai ellenére is rendelkezik tartalékokkal, új kapcsolatok kiépítésének lehetőségével. A konduktív nevelés célja az összehangolt idegrendszeri működés, melyet a személyiség-, és a tanulásközpontú nevelés révén próbál kiépíteni. A konduktív komplex program biztosítja az életkor és állapot figyelembevételével a fizikai, pszichés, szociális, erkölcsi, szellemi fejlődéshez szükséges nevelési és oktatási tartalmakat. A közös gyakorlatok során megfelelő hangsúlyt fektetünk a cselekvéshez szükséges indítékra, fontos ugyanis a motivált légkör megteremtése, hogy a gyermek az önállóság elérésére törekedjen.

Konduktív feladatsor

Elsősorban központi idegrendszeri mozgássérültek számára konduktív feladatsort alakítunk ki, amelyet a szakvéleményben megfogalmazott célok mentén haladva határozunk meg az első vizsgálatot követően. A konduktív feladatsor személyre szabott, csoportban differenciált. A feladatok célja felkészíteni a gyermeket a hétköznapi életre, amit az agy tanulékonyságával, illetve új agyi kapcsolatok létrehozásával érünk el.

A feladatsor felépítése:

  • Hétköznapi mozgásformák részletekre bontása
  • Fekvő, ülő, álló helyzetben történhet
  • Életviteli tevékenységek gyakorlása

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás